sobota, 6 lutego 2016

10 lat blogowania!

Ilustracja muzyczna: Taylor Swift - Wildest Dreams

10 lat temu zacząłem przygodę z blogowaniem. Najpierw prowadziłem bloga foxmulder.blox.pl, od 2011 r. prowadzę go na blogspocie. Ponad 2,5 mln wejść, tysiące wpisów, niezliczona ilość poruszonych tematów, historia opisywana na żywo, tajemnice wydzierane Strażnikom Pamięci... Dzięki temu blogowi zawierałem też ciekawe znajomości i ogólnie wyszedłem dobrze na jego prowadzeniu. Biorąc pod uwagę długie dyskusje toczone w komentarzach, treści poruszane na tym blogu nie są Wam obojętne.

Jakie mam plany blogowe na przyszłość? Dwie ostatnie części serii Hyperborea, wpis pokazujący prawdę o Chazarach (rozwalającą rosyjskie mity), wpis poświęcony szokującym okolicznościom zamachów w Paryżu oraz prawdziwej funkcji Frontu Narodowego, wpisy rzucające nieco światła na małżeństwo Clintonów oraz wiele innych ciekawych tematów. Będą też oczywiście nowe odcinki serii Sny - z tryumfalnym powrotem hrabiego Jędrzeja Zdzisława Stefana Pafnucego Kalasantego Jabolskiego :) Oczywiście zachęcam, byście w wolnych chwilach zaglądali też do mojej powieści "Vril. Pułkownik Dowbor". 

A ja właściwie powinienem teraz zabrać się za świętowanie 10-lecia blogowania.

Tak świętują za mnie tą doniosłą rocznicę w Azji Wschodniej:





A tak w Niemczech:


Pozdrowienia dla Szoguna!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz